Maandag 13 april: vertrek - Reisverslag uit Kampen, Nederland van TU Kampen - WaarBenJij.nu Maandag 13 april: vertrek - Reisverslag uit Kampen, Nederland van TU Kampen - WaarBenJij.nu

Maandag 13 april: vertrek

Door: Loïs

Blijf op de hoogte en volg TU

13 April 2015 | Nederland, Kampen

Vanaf vandaag zal op deze blog verslag worden gedaan over ons verblijf in Korea. Ik zal proberen dagelijks iets te schrijven, maar ik weet niet hoe vol ons programma daar is... De groep bestaat uit Simon, Alexander, Loïs, Klaas, Eduard, Martin-Jan, Elina, Wildrik en Yoo-Eun, die ons in zijn thuisland wegwijs zal maken :). Hier zijn de koffers gepakt: om 10:30 nemen we de trein naar Schiphol. We stappen over op Frankfurt om vervolgens in zo'n 12 uur rechtstreeks naar Seoul te vliegen. Daar komen we rond 11:00 nederlandse tijd aan: in Korea is het dan dus 18:00.

Voor wie dat leuk vindt: hier http://nl.flightaware.com/live/ kun je onze lange vlucht volgen (vluchtnr LH 712).

Volgende blog is DV vanuit Korea!

  • 13 April 2015 - 10:20

    Geranne:

    Fijne reis allemaal!

  • 13 April 2015 - 10:41

    Koos:

    Maak er wat moois van! Ik ben toch wel een beetje jaloers...

  • 13 April 2015 - 11:00

    Chris:

    Veel plezier allemaal. Ik ben niet jaloers, maar ik zal deze week extra veel aan jullie denken als ik mijn pakje noodles eet op de Uni.

  • 13 April 2015 - 16:54

    Kees Haak:

    Toch niet vergeten te oefenen met chopsticks hoop ik? Anders gewisse en ernstige vermagering in het vooruitzicht. Steek anders een vork in je achterzak. Goede tijd - ongetwijfeld.

  • 13 April 2015 - 16:58

    Jolanda Van Gelder:

    Een hele mooie reis gewenst! Ik hoop jullie te volgen! Hartelijke groeten aan onze broers en zussen in Z-K!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

TU

Van 13-27 april reist een groep studenten van de Theologische Universiteit in Kampen naar Zuid-Korea om daar te praten met theologiestudenten van verwante opleidingen, kerken te bezoeken en het land te bekijken.

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 12175

Voorgaande reizen:

13 April 2015 - 27 April 2015

Kampen naar Korea

Landen bezocht: